måndag 4 juli 2011

Det är omöjligt, sa Tvivlet..Det är farligt, sa Rädslan..Det är onödigt, sa Förnuftet...Prova ändå...viskade Hjärtat...♥




Ikväll blir det citat för hela slanten..




Ni som känner mig vet att det är bland de bästa jag vet.. Har samlat citat böcker så länge jag kan minnas..


Det finns över allt i mitt hem på väggar, på kuddar tavlor mm.


Även Hjärterum & Greta & Anna har inte kommit undan från citaten heller.. Där finner ni dem på väggar, skåp, kuddar, canvastavlor, schabloner mm.




För de får ju en att må så bra!! eller att tänka efter, eller att bli påmind, eller att bli en bättre medmänniska mm


Titel citatet ovan är just för tillfället en favorit... visst är det bra?!




Så ikväll bjuder jag här nedan på en liten blandad kompott av olika sorters citat.. håll till godo alla fina bloggläsare...


Som föresten är mer än någonsin, Juni slog vi rekord sen vi började för något årsedan superskoj!!




Nattti nattti.. så länge....





















































2 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för alla fina citat! En del är verkligen värda att lägga på minnet...

Ha en fin kväll! Kram Marie

hjärterum sa...

Tack Marie, de är de verkligen!! en go kväll önskar vi dig med... =) kram