torsdag 22 september 2011

HÖSTPREMIÄR!!!!

 Snart midnatt..och vi töser har haft ett galet roligt 15 timmars pass idag... första gången tror jag vi känner oss helt klara och grymt nöjda med alla delar... inte ofta vi "skryter" men inatt gör jag det lite ödmjukt..=).. för det jag & töserna skapat är världsklass!! så galet roligt att arbeta med så fantastiskt duktiga tjejer.. och våra kunskaper kompletterar oss något grymt!! tusen tack alla underbara som jobbat in i det sista.. snickarna levererade nya kassadisken kl 22 ikväll.. skyltproduktion satte i eftermiddags upp våra nya fasadskyltar.. markisservice flytta vår markiser till sandwallsplats mm... och mina fantastiska päron va skulle jag göra utan Er!!!

Som vi nämnt innan så har Stina tagit fram ett nytt typsnitt åt oss.. Då vårt tidigare var helt unikt när vi valde det 2003, men nu har var och varannan detta, även våra närmsta grannar.. Så kändes inget roligt längre.. så nu har vi bytt detta mot ett ännu finare...=) Sen har vi även bytt ut design & interiör mot Blomster, Garderob, skafferi & vackra ting... ord som vi känner speglar vårt sortiment...
Stina har gjort skyltar om vardera ord på olika ställen i butiken...




Imorgon fredag öppnar vi upp vår nya entre mot Sandwalls plats... vi ska börja så tidigt som kl8.00 så vi hinner göra vår utsida. allelles ljuvlig tills öppning kl 10,00.... Och vi blir så glada om ni tittar förbi och säger hej här i helgen.. det är även höstmarknad fredag & Lördag...

Innan jag blogga så spanade jag in på vår Stinas blogg hon hade redan hunnit blogga om dagen.. det kan ni läsa här http://stinaberg.blogspot.com/2011/09/hostpremiar.html

Ses imorgon, kram från oss töser....


2 kommentarer:

Laura sa...

stort lycka till!
Kram Pia

hjärterum sa...

tusen tack goa du...=) hoppas det gått kanon i helgen.. med uppbyggnad av butiken.. kram