tisdag 28 januari 2014

Pre Spring -14

TJOHOO!!!

Precis som inom inredningsvärlden är blått även på tapeten på det vi har på oss.
Är ni liksom jag en jeanstjej, passar denna vår oss som handen i handsken.
 Blått har länge varit en färg som jag inte har gillat speciellt mycket, men med åren så har mer och mer blått kommit in i mitt liv...man är väl inte sämre än man kan ändra sig...

Denna säsong har Culture inspirerats av världen under vattnet och den "hemliga"trädgården. Världen under vattnet är ett fantastiskt universum, där de inspireras av vattnet i kombination med natthimlen och alla dess reflektioner. Fiskskelett har gjort upphov till flertalet mönster liksom ytorna i havet och molnen i luften. Alla nyanser av blått är därför helrätt nu i vår...
Här är deras mordboards för Pre-Spring -14
 
Här kommer lite inspirationsbilder så ni redan nu kan vila ögonen på det som anländer inom kort...















Jag ska snart lämna lilltjejen här hemma och bege mig ner till Hjärterum...Jag och chefen ska nämligen "styra upp" lite ikväll, får se om det blir de vackra vår kläderna eller all snygg inredning som får sig en omgång...spännande blir det i alla fall.

Hej hopp!

Kram Lina





Inga kommentarer: