tisdag 28 december 2010

Nu börjar man som smått bli människa igen efter julruschen.. dagen före dopare dagen var riktigt rolig och faktiskt inte riktigt likt våra andra dagar på Hjärterum.. då Kundskaran var nog 90% pojkar, grabbar män & karlar... Vi töser trivdes som tusan och vi fick så mycket beröm, allt från våra paket till butiken i sig.. Tror nog att vi nu kan få lite mer män framöver...=)
Iallafall det värmer då flera påpekade att mor, flickvän & fru hade önskat sig vad som helst från Hjärterum i julklapp...


Julafton spenderades bland annat med den underbara tös... man kan inte annat än att må bra i hennes sällskap!









jag älskar att ge och göra vackra paket... och vid Juletid så tycker jag det är extra roligt att visa min uppskattning lite extra till mina superduktiga töser... så när det var dax att stänga igen butiken för att fira Julhelg.. väntades till dem en zinkbalja fylld med godheter och speciellt utvalda saker till dem vardera....


En av töserna älskar designprylar kombinerat med lite busigt & fantasy.. så när jag såg dessa Ljusstakar så stod det ju Camilla på dessa.. så de gömdes i en av zinkbaljorna... visst ä de superfina!





Jag hade nog oxå vart någorlunda snäll chef ,för jag fick oxå så fint paket!
Fylld med fina saker, bland annat en förmiddag på Ciluette sååå gott det ska bli...
Gillar som sagt skarpt när man gör det där lilla extra.. kolla bara på adresslappen hur snygg som helst...!!
Töserna hade oxå engagerat sig i ett klockrent rim... =) På den fronten ä jag tyvärr inte i närheten.. Men va gör det när man har töser som ä superduktiga.. och tillsammans blir vi "kompletta"...=)
Glad men så trött, var det dax även för mig att åka hem till världens stökigaste hem och tomt kylskåp..
Trodde jag... när jag kör upp bilen på uppfarten ser jag att det är skottat överallt..
Bara det gör ju en lycklig, för jisses vad det är tungt att skotta...
Som om inte det skulle räcka öppnade man dörren och märker att varenda litet hörn är städat och fixat.. kylskåpet är fyllt med julskinka, hemmagjord tomtegrött, bakverk och annat som hör julen till.. och så ligger det massa paket på sängen... =)Julstämmning!! kan erkänna att jag fällde en tår... för jag har världens bästa föräldrar!!
vet inte vad jag skulle göra utom dem...
Men visst ä det konstigt.. man bara kan dö av längtan till Julen.. men när den väl ä över så ä det oxå ganska skönt..
För då vet man att nu bär det av mot vår..gröna gräsmattor, svalkande dopp i sjön.. mysiga grillkvällar med nära & kära...
Men ljust nu ä det bara siffror siffror & åter siffror för på jobbet har vi inventering...=) vi brukar få den kommentaren då & då.. "här skulle man inte vilja iventera" =)
Fick alla bilderna från reportaget häromdagen.. så får jag en paus i räknandet så lovar jag visa upp några innan året är slut...
Och om inte så önskar jag Er alla Kära en allelles ljuvlig Nyårshelg. med en önskan att ni alla får ett riktigt friskt & välmående 2011.... kram så länge...=)

Inga kommentarer: