onsdag 25 maj 2011

Gokväll.. i höstkylan.. va hände med vårvärmen...?? idag har jag & Lina vart ute hos mig och planterat och planterat...blir sååå fint...
Igår va vi 5st som tillbrinagde hela dagen på Åhaga fyllde lokalen med blomster.. obegåvat av mig tog jag med en kamera som inte var laddaD.. men ni får här hålla tillgodo med korten från mobilen... på lite av de arrangemang & dukningar vi gjorde

Stommar till lampskärmar fylldes med blommor.. hade en privatchafför under dagen.. tur ingen är höjdrädd.. för de var truckhiss som fick skjutsa en upp och ner för varje lampa..takhöjden ä ju inte direkt 2.40 på Åhaga.. men läckert blev det.. och tyvärr visar inte korten hur bra det blev....





även Lina & Petra fick åka lift.. för över 100 liljor skulle sättas upp från tak till golv....







Mamma lediga Petra fick komma in och gästspela denna dag.. så vi skulle hinna med.. då vår Florist Marie var i butiken och styrde upp alla blomster inför Mors dag....




så otroligt roligt att vi har så här mycket stora jobb.. det är fantastisk! då jag älskar citat, stämmer ljust detta för vad jag känner för mitt jobb...

Find something you love to do and you'll never have to work a day in your life.




med detta inlägg önskar jag er alla en riktigt gonatt.....



Inga kommentarer: