lördag 1 juni 2013

Trädgårdsinspiration för hela slanten!!

 
Denna Lördagskväll bjuds det på härlig trädgårdsinspiration...
Vi trodde alla kunder idag skulle vara hemma i sin eller någons trädgård..
Denna vackra och fina juni sommardag...
Men så fel jag och Lina hade! det visade sig bli en riktigt fin shoppinglördag och vi stod absolut inte sysslolösa, snarare tvärtom.. Det är vi tacksamma för...
 
 
 
Helt galet vackert!!
 
 
Ja varför inte ställa ut torson i trädgården så får klätterväxterna skapa en vacker klänning...
 
 
 
Kan man tro att jag vart framme och stylat.. =)
 
 
Älskar grönt och vitt i trädgården.. får jag nån gång tid över till min egen trädgård.. ska alla växter och blomster gå i dessa toner...
 
 
 
 
Jag har sagt det förr, men bara älskar buxbom!!!
 
 
 
 
Tja en fika här vore väl inte så tokigt, eller vad säger ni?
 
 
Maffigt & läckert!
 
 
 
 
En sådan här blomstertrappa vill jag ha!!!
 
 
 

Ja vad säger ni, visst vill man bara börja påta i trädgården.. man får ju inte alls prestaionskrav efter dessa bilder.. ;)
 
Imorgon söndag blir det heller inget trädgårdsarbete, däremot till Göteborg och hämta hem alla saker från lägenheten vi gjorde för nån vecka sedan.. Den såldes på ett kick kan jag lova..
 
Sen åter hem till Borås för att packa bilarna och släp fulla.. för på Måndag bär det av till Fristad där ska vi iordningställa ett hus inför försäljning.
 
Och äntligen så börjar vår nya tjej Pernilla nu på måndag.. Ni kommer säkert känna igen henne.. Hon har jobbat på Sister i alla år.. och innan dess Jc.. Så den här tejen kan kläder kan jag lova... Så ni kan ju gissa att vår Garderob kommer bli hennes ansvarsområde.. och surva alla er fina kunder med nya outfits...
 
Imorgon vet jag bestämt att Stina kommer titta in här på bloggen.. och bjuda på bilder från Herr & fru Lewinssons bröllop...
 
Må så gott så länge.. och njut av härliga helg...
Kram Ann-louise
 
 
 

Inga kommentarer: