måndag 26 augusti 2013

Det är koppar som gäller i höst!!

 
Fin måndagkväll vänner...
 
På Formex var det helt omöjligt för oss inköpare att inte se vilken färg det är som gäller i höst..
Vart man än titta.. så var det lampor, ljuslyktor, inredningsdetaljer mm i koppar..
Metaller som koppar, brons och guld.. vann överlägset i alla montrar..
Så risken är att jag allt har köpt på mig allt för mycket i koppar... men allt var ju bara såå snyggt..
 
 
 
Bordet ovan är beställt, även lampan i två storlekar men i guld..
 
 
Kuddarna nedan och ovan anländer till vår nyöppning 25/9
 
 
Dessa hus kommer lagom till Jul..
 
 
Peacemärke och döskallar kan man ju tro att de skulle avta..men inte!!
allt nedan kommer till butik...
 
 
Snygga ljuslyktor har jag självklart köpt in i massor..
 
 
Vi har ju redan haft inslag av koppar i butiken i vår.. allt i annonsen vi hade här i Sköna hem..
Dessa saker finner ni redan nu i butiken......
 

Imorgon bär det av till Norrköping.. ska kolla på ett jobb.. En frisörsalong som vill ha min hjälp.. Vem vet jag kanske föreslår ett koppar tema...=)
Önskar er en härlig vecka....
kram Ann-louise..

Inga kommentarer: