tisdag 1 april 2014

Borta bra men hemma bäst...

Efter en fantastisk vinter vecka uppe i Sälen med både skidor, skoteråkning, sol på näsan och underbar miljö är vi nu hemma igen...



Åh vad är det man säger
Borta bra men hemma bäst!
 
Men ibland behöver man lite miljöombyte för att uppskatta hemmamiljön...sen är det inte helt fel att få en riktig vintervecka och sen komma hem till denna underbara vår...

Något jag har kommit på är att jag aldrig tröttnar på fjällmiljön eller stilen som är i fjällen, ja då menar jag absolut inte den gamla hederliga furustugan, där allt från golv till tak är furu, utan lite mer som det här.


 Den gråa stenen, bruna skinnet och så fällar och trä...I like.






 Känns som att det är lite Artwood över det hela. 
Och visst funkar det lika bra sommar som vinter, bara man byter ut lite "accessoarer"
Jag blev helt klart sugen på Artwoods sommarsortiment när jag kikade in där.

Är det något ni skulle vilja ha till terrassen i sommar så tar vi hem allt på beställning, kom in till oss töser bara .
Ha en fortsatt underbar dag i solen!

Kram Lina


1 kommentar:

Lena sa...

Härliga bilder ! VAd kommer fotona med dess inrednings ifrån ?