tisdag 27 maj 2014

Marmor...

Som så mycket annat tar det ibland ett tag att gilla vissa saker...men nu har jag verkligen blivit förälskad...
ja i  
MARMOR

Innan så förknippade jag bara marmor med ett gammalt bord som vi hade när jag var liten...som jag inte gillade (kanske ska tilläggas)...men idag är marmor så mycket mer.

Tänk ett kök med marmor skiva, eller varför inte ett badrum. Eller ett utebord/matsalsbord...
vad är mer praktiskt?


 I och med att marmor är ett naturmaterial, kan det se ut nästan precis hur som helst, här med en grå/svart marmor, helvit eller med beige/bruna inslag passar också mig i smaken.


 Snyggt kök med marmor skiva och gulddetaljer... jag och Ann-louise färdigställde en lägenhet i höghuset här i Borås igår kväll, och där har vi jobbat mkt med just marmor och guld...
väldigt passande och snyggt.


Ett helt badrum med marmor på både väggar och golv...kan tyckas mycket men jag gillar det, helst när man blandar det med rena trädetaljer. Mjukar upp det hårda.


Läckert sidobord med marmor skiva, är ni intresserade finns ett jättesnyggt i butiken som vi också använde till lägenheten igår. ett satsbord, som man antingen kan ha ihop eller placera ensamt.

å här en Såååå snygg marmorbänksiva...fint när den är så tjock.

 marmor mortel som finns i butiken nu


 och även dessa fina förvaringsburkar med marmorlock 
liten 219kr
stor 259 kr

Njut av det fina vädret!
Kram Lina


 




Inga kommentarer: