tisdag 10 juni 2014

I Love ITALIEN!!!

Nedräkningen har börjat...endast 4 dagar kvar
Sen är jag i det vackraste land som jag vet...
ITALIEN

Vad har ni för favoritland?

Jag gillar verkligen allt med Italien, 
Maten, Naturen, Klimatet, Inredningen, De pittoreska Restaurangerna, Marknaderna, Olivlundarna och så Vinerna förstås...

Hoppas att resan ska ge mig både inspiration och semesterfeelings.

Har redan börjat att inspireras, men måste säga att det är bättre att uppleva det på plats...







 Jag bara älskar damme jeanner
Finns ett antal i butiken, både nytillverkade och gamla.
 VIlken rolig idé... känns så italienskt...enkelt och stämningsfullt.
spara favoritflaskorna och njut av dem många gånger till...

Jag hade nog valt ett rustikt tyg istället...kraftigt linnetyg

 Gamla trälådor är också en favorit, vet att butiken precis fått ett gäng levererat från 249 kr
 varför inte göra en vinhylla?


Varför är det inte lika charmigt med tvätt i Sverige?



 vackert rustikt sovrum, i härliga material och naturliga färger.



Arrivederci!
/ Lina

1 kommentar:

Browneyedgirl sa...

Skulle vilja åka till Italien någon gång :) Tycker det ser så himla vackert ut....