tisdag 9 september 2014

Mallorca....

God dagens!!!

Att förlänga sommaren med en utlandsresa så här på sensommaren början på hösten,
 tycker jag underbart.
Man är liksom redan nere i varav och inte riktigt så förväntansfull på den perfekta semestern .
I går satt jag nästan hele dagen för att hitta det rätta boendet.
Med lite kort varsel och att resan är  onsdag till onsdag minskade sökandet drastiskt.
Men rätt som det var fann jag detta underbara lilla hotell.


 Receptionen är underbar, allt verkar perfekt för en lugn skön semester.  Här  skall vi bo tänkte jag.
Priset skulle så klart bli ganska mycket mer än vad jag och min sambo hade tänkt.

Men ibland måste man kosta på sig.
Så efter mycket övertalan och ett antal 1000 kr fattigare, gick Mats med på att boka detta boende.
Jihoo...

Det var bara det när vi skulle boka så visa det sig att stället ligger på Mykonos i Grekland.
Till min stora besvikelse så var det bara att lägga ner det här och leta vidare.

 Nästa är skall vi i alla fall åka till Mykonos.
Jag får njuta av dessa bilder. Och ni med.





 
Vi får väl se om Mallorca levererar något liknande?
 Jag är  i alla fall glad att få åka till  "mallis"....
Kramar
 Petra


Inga kommentarer: