fredag 27 januari 2012

Fototapetsfrossa från Mr perswall..

Skön fredagkväll på Er...

Visst rusar veckorna fram tycker de är fredag hela tiden, och jag hinner inte i närheten att göra vad jag vill och bör göra.. Hur är det för Er?

Denna vecka har ju vart galet roligt med fantastiskt  uppdrag. Idag har målarna, elektriker och snickare satt den sista tapeten, målat de sista.. elektrikern installerat sista belysningen och snickarna satte här ikväll slutligen de vackra takbjälkarna..

 Så kvällen har gått åt att städa efter dessa hantverkare.. Imorgon bitti börjar mitt roliga med att dekorera alla nyrenoverade rum med galet vackra ting.. Blir dygnet runt här i helgen. då kunden kommer hem på måndag efter 2 veckors härlig solsemester..

Och har då ingen aning va jag har hittat på... hur spännande är inte detta?! både för mig och kunden...

Hade alla tapeter klara för mig, men så i veckan trilla jag över Mr perswall nya kollektion Fashion!!
och ni som följer bloggen vet ju att jag har en förkärlek till fototapeter...
Så de va ju bara att snabbt ändra sig, ringa de härligt serviceminded medmänniskorna på Mr perswall som tryckte min tapet samma dag...

Så en av nedanstående tapet har jag gjort en egen liten variant på...


Fashion


Oavsett om du är oändligt lättpåverkad, obotligt provokativ eller bekvämt förutsägbar hittar du ditt uttryck i den här kollektionen. Fashion är en garderob fylld av tapeter som ser till att dina väggar talar om vem du är.
Ta en titt, prova dig fram och välj en stil som ger rummen i ditt hem karaktär. Mr Perswall lovar perfekt passform, högsta kvalitet och väggar som klär dig.


Denna nedan är otroligt vacker finns även i brun beiga toner...


Denna nedan hade jag velat använda mig av, men den passade inte att göra i det måttet jag hade att jobba på....


Nedan syns lite dåligt, men förklaring på alla symboler man behöver för att tvätta perfekt



Hade jag bara haft plats så hade denna nedan vart vacker i mitt sovrum..
Vill ni spana in alla tapeter från kollektionen finner ni dem här...
Och ni vet väl att man super enkelt kan beställa tapeterna på deras hemsida och få dem Gratis hemskickade!! hur bra är inte det!!

Testa gärna att ladda upp ett eget motiv och lägg in måtten på en vägg där hemma så kan ni se hur det skulle bli... fiffigt va ?!

japp de va mitt fredagstips till ER..

Nu blir det kudden och jag bara längtar till väckarklockan ska ringa......

kram Ann-Louise

2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbara tapeter!
Och jag är så avundsjuk på ert jobb, rena drömmen att få jobba med sin kreativitet hela dagarna :-)

Hjärterum sa...

God söndag Frida jag det är verkligen fantastiskt med ett så kreativt jobb.. ljust dessa projekt bla gör att det är värt all tid och energi mm som de tar att vara egenöretagare..