torsdag 16 augusti 2012

PRISUTDELNING



Då Var det dags för Prisutdelning i vår tävling som startade förra veckan och avslutades idag! Reglerna var Enkla. Gilla oss på Facebook, dela inlägget och motivera vad man ville vinna av våra fina priser och varför!!

Många var ni som var med och tävlade!! och Tänk om man fick dela ut fina gåvor till er alla..men då skulle det ju inte kallas tävling :)
Det vi lottade ut var Valfri vara från vårt sortiment av vackra ting, Konsultation i hemmet med vår inredare Lina, en personlig Citat-Tavla textad av vår Stina och till sist valfritt plagg ur vår garderob....

Då är det väl bara att presentera våra fina vinnare och deras motiveringar såklart... 
Stort Grattis till Er alla!!!

Välkomna att hämta era priser från och med Måndag nästa vecka!

Erika noren
Åhh vad jobbigt att välja ett pris, alla priserna vore ju underbara att vinna! Jag skulle vilja vinna pris nummer 1, var inne hos er igår och ni har såå många fantastiskt vackra saker till hemmet, så det skulle inte vara särskilt svårt att hitta något! Håller tummar och tår! :)



 Lena ventela
Gillat och delat och skulle jättegärna vilja vinna vinst nr 2, därför att:
Hjärterum har duktiga Lina 
och att inreda för mig är en pina
hoppas så får Lina möta
så vi får våra rum fina & söta.



 Martina Ehnar
Tänk om jag en unik & personlig tavla skulle vinna, den skulle mig varje dag om livets viktiga påminna En tavla full av vackra ord som Stina har gjort det vill jag så gärna vinna! Jag lovar att jag skulle hoppa upp o ner i minst en timma:)


Jonathan Haglund
Pris nr 4. Min flickvän skulle nog bli mycket glad om hon fick välja ett valfritt plagg i er butik. Hon går och drägglar där titt som tätt, både på kläder och inredning.



Stort Grattis Till Er igen och hoppas att Vinsterna ska glädja Er :))


Och till er vinstlösa...Jag har i veckan packat upp otroligt mysiga koftor och snygga kavajer och blusar. Allt nyheter för hösten... och fortfarande REAr vi ut godbitar... snygga Lampor, fina kuddar och överkast, vackert Porslin & Glas, och krukor...allt till Halva Priset!!!

Välkommen till oss i helgen!!

Fredag 10-18
Lördag 10-16

Kram Stina

Inga kommentarer: