fredag 12 oktober 2012

Underbara Mr Perswall!

Var inne och kikade på Mr Perswalls tapeter nyligen. De har ju så otroligt mycket roligt! Hittade några nyheter - kollektionen Expressions. Vet inte om de är det men för mig var det nyheter i alla fall :)

Jag delar med mig av godbitar som jag fann...

 Åh, bara älskar den industriella känslan som flörtar nästan med akvarell.. otroligt fin tapet!


Här gillar jag idén att tapetsera en liten vägg som annars bara skulle försvinna. Blir läckert!




Gillar betong, det är så vackert, men gillar även mycket det grafiska! Det skapar personlighet och liv!



Gillar verkligen hur trätapeten funkar i kombination med färg! Den är supersnygg! 



Denna är ljuvlig! Griffel-tapeten..


Avslutar med en riktig maffig en! Otroligt snygg betong-tapet!

Ibland har vi ju lite svårt att våga med färger, mönster och tapeter. Det är synd när det finns så mycket snyggt! :) Fast bland perswalls tapeter handlar det ju inte om våga utan Vilken?? :)

Fler tapeter hittar du här mrperswall.se

Önskar er en härlig fredag!

Kram Stina

2 kommentarer:

Jenny - Mr Perswall sa...

Hej,

Vad kul att ni skriver om vår nya kollektion Expressions!

Jag publicerade precis en länk till er blogg på våra facebook, www.facebook.com/mrperswall, hoppas det var OK, hojta annars till och hör gärna av er om ni vill ha mer bilder eller info.

Ha en fortsatt fin dag,

/Jenny Martinsson
www.mrperswall.se

Hjärterum sa...

Golkväll Jenny klart det ä ok!! kul..=) bloggade precis om era fototapeter vi tagit fram för The Factory..kolla gärna in.... ha en go kväll kram...