söndag 2 december 2012

Sista dagen att rösta, Möbelrea.. & Massa vill ha!!

 
Fin 1Advent bloggvänner....
Hoppas ni haft en mysig söndag med adventsmys..
Jag & Lina har idag hållt uppe butiken 12-16..
Vilken adventsvecka vi haft.. så mycket fina kunder som köpt kyrkljus, band och allt annat pynt som behövs.. hade vart kul och veta hur mycket meter band vi sålt i veckan.. =)
Jag & Lina har även hunnit att efter jobbet va och skylta fönster o
åt andra företag som oxkså vill ha lite julfint.....
 
 
Ja bättre väder kunde väl de inte bli så här till 1 advent..snö och lite lagom kyla....=)
jag själv är faktiskt inte så förtjust i kyla... innan jag åkte hem idag va jag och köpte lite fler element och har nu tänt varenda ljus jag hittat här hemma... mysigt mysigt... och värmen börjar infinna sig här hemma....
 
 

 
Är  så sugen på att grejja här hemma... inte alls likt mig att ha det suget den här perioden..de brukar infinna sig i början av april... Men nu söker jag inspiration och ideer till massa nytt.. visar här nedan lite bilder jag funnit ute på nätet som inspirerar mig...
 
 
Bilden ovan va för ett bra tag sen i ett reportage i sköna hem.. så galet vackert....
 

 
Läckert med alla trofeer...
 
 
På Tisdag ska jag & Lina bege oss utanför Borås gränser och inreda en frisörssalong.. Började lite lätt packa idag.. 5 av dessa vackra lampor från olsson & jensen får följa med..
även ett gigantiskt patchwork i multifärger får följa med samt massa mer...
Ska försöka att inte glömma kameran så vi kan visa vad vi kommer styra upp....
 
 
Den här snygge lampan har äntligen kommit till butiken...
är ni ute efter vägg lampor har vi säkert ett 10tal varianter....
 
 
Hur snygg är inte denna vägg?
 
 
Vill ha!!! detta skåp nedan och sätta in alla snygga skor man har... måste leta.....
 
 
 
Ni kan väl inte missat att jag ä helt såld på den korrigerade plåten.. har ju använt oss av de senaste 2 åren till lite olika projekt... när jag såg denna bild.. bestämde jag mig för att de blir en sådan vägg här hemma.... vet bara inte vart... men gilla kontrasten på bilden nedan skarpt!!
 
 
Genom de senaste åren så har de allt passerat ett bra antal industrilampor i butiken.. de flesta modeller nedan har allt funnits till försäljning i butiken... själv har jag inte funnit den optimala hem till köket... ska leta lite extra nu när köket ska få en makeover här i vår.....
 
 

 
 
 
 
Ni är väl vår vän på facebook här delar vi med oss av inspiration vad som händer i butiken.. och vad som ä på gång... som nu äntligen blir det möbelrea igen!!! har haft så galet mycket med projekt och annat så har inte hunnit styra upp detta...
Men senast torsdag, tidigast sent onsdag då dyker det upp här på bloggen... meddelar självklart först på facebook... så håll utkik!!
 
 
 
Vi har även i år blivit nominerade till årets butik!! galet kul.. och i år vill vi verkligen vinna!! hade vart så kul att få kred för allt vi gör och skapar...
Idag är sista dagen att rösta... så tycker ni att vi är värdiga att vinna så vore vi sååå glad för er röst!! tusen tack på förhand....
 
 
En go fortsättning på denna söndagkväll...
 
 
Söndags Kram Ann-louise
 
 

Inga kommentarer: