måndag 4 mars 2013

Tusen Tack alla som sökt!!

 
För några veckor sedan hade vi här på bloggen och på Facebook en annons att vi söker två nya kollegor till oss på Hjärterum...
 
Responsen var fantastisk!!  Över 70 ansökningar med goa töser & killar som visade önskan att bli en av oss..
Det tar vi som en stor komplimang!
 
Tyvärr har vi bara plats för två... Så blir tyvärr många duktiga som jag här kommer behöva tacka nej tilll...
Så med detta blogg inlägg vill jag Tacka alla som sökt och alla ni som verkligen lagt ner tid och kreativitet på Er ansökan....
Sju av er har nu fått samtal eller mail om ett personligt möte nu i veckan..
och jag har fått svar från alla dessa sju...
 
 Alla ni andra hoppas ni tycker det är okej att jag meddelar er så här och ger Er mitt stora Tack!
Mvh Ann-louise....
 

Inga kommentarer: