onsdag 2 oktober 2013

Black...

Hej på er!!
Vilka härliga höstdagar... Som tur är har jag fortfarande lite trädbeskärning och trädgårdsarbeten kvar.
Så jag är ute och njuter av den härliga luften. Jag har även tagit hand om mina pumpor och efter att jag såg  denna fina bild så blir dom Svarta.

Har även tänkt att fixa till lite i hemmet, ibland så måste man ju....
 Och Svart är färgen.
Här kommer lite inspiration som jag hittade på nätet.







Här är en bild på en Svart bambu, så vacker men går tyvärr inta att ha i detta land.

 Jag vill oxå passa på att berätta att mina vinterkvällar är fullbokade.
I fem veckor blir det pyssel i Petras Garage, och det har redan börjat strömma in fina saker till detta.
 Så Välkomna alla ni som har bokat  er.


Stor Kram Petra

1 kommentar:

Anonym sa...

När dras vinnaren från er instagram-tävling ni hade under invigningen? // en som hoppas på att vinna!