tisdag 5 november 2013

Kransar...


Fast att det är någon månad kvar till jul...börjar jag så smått längta...
Hur är det med er? Längtar ni?

Idag har vi varit och plockat en massa ris, kottar, mossa och granar till kommande kransar...jag tycker att naturmaterial är det allra finaste att dekorera med till jul och så gillar jag ju dessa färger. 

Nedan kommer en massa inspirationsbilder till alla kransar som ska göras framöver...

 Less is more...













Nu är det bara att välja och vraka och sätta igång att skapa...
Kuddmossekransen är en klar favorit!

Vilken väljer ni?

Kram Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var i skogen och plocka pinnar ganska långa typ 50 cm jag tog 6 st sen la jag dem så de bilda en 5 uddig stjärna som jag band i hop med snöre ovanpå det lade jag på granris som jag band med grön myrtentråd så det blev en hel grön granris stjärna som jag har satt upp på mitt vita hus den är så snygg och julig och otroligt maffig eftersom jag gjorde den så stor där den sitter på väggen vill man kan man vira en ljusslinga på den
kram h

Isabelle sa...

Åh jag gillade den sista, likaså den med mossa ! Alltid kul med inspiration!