onsdag 18 juli 2012

Fin fina torsdagserbjudanden några nya några fortsätter...

SOL.....
Äntligen sol!! de behöver vi alla!! och det märks.. idag är det allt bra mycket lugnare i butiken... men de unnar jag allt alla semester lediga själar....
Nu har snart mina ensamma 4 veckor gått... jisses va fort det har gått... nu är töserna åter på måndag..ska bli spännande att höra hur deras semester vart...




Nu städas det och röjs överallt..för att ha koll va jag har på mina lager.. inför alla kommande inköp...
blir en hel del förändringar till hösten.. ska berätta mer om detta i ett annat inlägg....

Jag fann en hel del av boken ovan Lantlig charm... härlig bok med massa inspiration, fina bilder, recept mm kostat 498kr... imorgon Torsdag kör jag 200kr/st.
Fynd vill jag lova för all den inspiration den delar med sig av!!


Ytterligare ett 20 tal av ännu en vaker inredningsbok Feriehus.. även denna med smaskiga recept..fina inredningstips, vackra bilder... även denna nu 200kr/ så långt de räcker....





Servetter servetter i massor fann jag imorse på en av lagren...  så imorgon bitti tänkte jag ösa upp allla ca 40 tal varianter... alla till 50% så passa på att bunkra upp för höstens alla kommande mysiga middagstillställningar....



Har även här idag fyllt på det sista av muffinsformar från lagren... även alla dessa till 50%
i flera härliga mönster och färger... så ni bakfantaster..bara att komma in och bunkra upp.....




Vi har fortfarande kvar lite utvalda  mattor och vaxdukar till 50%


Alla vackra krukor utomhus som inomhus är fortfarande 50%


Vi har ett gäng vackra fågelburar och olika trädgårdsdekorationer kvar till 50%


Fin fina scarfar från Culture och vintage by fe till 50%


Har sagt det innan och säger det igen... textilen är nu påfylld med de absolut sista från lagren.. allt till 50%


2 vackra sorter på hängmatta har vi även dessa till 50%


Åter ett erbjudanden till er bakfantaster har endast ett 30 tal bakformar från nordic ware kvar.. dessa endast 200kr/st galet billigt!!! för så mycket kvalite...
.

Nu kör vi slutspurt på vårens och tidig sommar plaggen... 100kr/st oavsett tidigare pris imorgon torsdag!! sen de som är kvar efter helgen skänker vi bort....

Nu är det snart stägning.. och jag ska skynda mig hem..och slå mig ner på terassen och njuta av det lilla som är kvar av solen...

kram på ER......



2 kommentarer:

Lövbacka sa...

Ohh va mycket fint! Pernilla

Hjärterum sa...

Ja visst ä de många fina saker & erbjudanden Pernilla =)