måndag 14 mars 2011

Idag fick jag ett annorlunda samtal kan man säga, en man vid Harri som ansvarar för tävlingen shall we dance..
Säger att jag är en av 8 "kändisar" som blivit utvald här i Borås för att medverka i tävlingen som går av staplen 16 april i parken med lets dance juryn...
Min kollega kollade till på mig när jag brast ut i väldans skratt...helt övertygad att han drev med mig.
Jag stå i centrum absolut inte min grej och dansa har inte tagit ett dansteg...
Men denna Harri var mycket ihärdig och tyckte promt jag skulle vara med..
Jag frågade om jag fick fundera något dygn.. men nej efter lunch sa han då ringer jag igen...
Och fram tills han ringde så va alla tjejerna på mig att jag var ju tvungen att vara med...
Och till min egna stora förvåning svara jag JA!!. kommer va såååå nervös... =)
Men va tusan man måste utmana sig själv! kan ju som värst bara gå åt skogen.. och som en vännina sa.. De ä väldans vackert i skogen...=)
Ska bli spännande att se vem jag ska dansa med och vad jag ska dansa...=)
Försökte fjäska lite med denna Harri.. och sa att jag tar gärna en lång stor kille och dansar med.. så kan jag känna mig mer liten och nätt... =) men vet inte om det fungera i veckan får jag besked... lovar att hålla er uppdaterade....
Här kan ni läsa om några av de andra som ska vara med...

http://www.bt.se/noje/borasprofiler-bjuder-upp(2298794).gm

Fortsättning följer... =)

Inga kommentarer: