fredag 25 mars 2011

Nu är det vår utanför Hjärterum.......


Utanför butiken har vi laddat upp med massor av underbara vårblomster! Pärlhyacinter, söta Bellis, Violer, näpna Ranunkler, mini Påskliljor och doftande Örter är bara lite av allt vi har att erbjuda...... Nu börjar det klia i mina fingrar efter att få göra lite vackra vårplanteringar och jag hoppas på fortsatt fint väder hela helgen så jag kan plantera och göra fint ute på min lilla balkong. Så kan jag sitta där ute o mysa sen.....


Om ni känner som jag och är lite pyssel sugna så vill jag passa på att påminna om att vi brukar fixa mysiga pysselkvällar på Hjärterum.....Vi har alltid haft dessa pysselkvällar veckorna innan advent vid jul och de brukar va himla populära och fullbokade välldans snabbt!
Det kanske är dags att byta ut den gamla dörrkransen och binda en egen vacker vårkrans eller varför inte lite fina vårplanteringar eller påskdekorationer? Vi brukar ha väldans mysigt me lite mumsigt fika o massa snack o skratt oxo! =)


Det är en underbar tid som väntar nu... Jag älskar att vara ute i naturen nu när våren kommer och bara gå runt och titta på hur allt börjar växa från dag till dag!



Leva nära naturen är ro för själen.

Kram Marie




Inga kommentarer: