tisdag 19 juni 2012

Trevlig midsommarhelg!


 Har ikväll hållit min sista kurs med Vuxenskolan här i Borås för denna våren, Tack alla glada tjejer som har förgyllt mina onsdagskvällar...hoppas att ni har haft lika skoj som jag.
 Är några av er bloggläsare intresserade, så håll utkik till hösten, det kanske blir en kurs till, eller om ni är några som vill dra ihop ett gäng och träffas och prata inredning med mig, så tveka inte att komma in, så skräddarsyr vi något för just er.

Midsommar närmar sig och då finns det väl inget bättre än vackra midsommarblommor, idag har vi fått in så fina blomster. 

 
Appleblossom 79 kr
 Lobelia 15 kr
 Margurite 35 kr
Rosmarin 49 kr


Hur ska ni duka i midsommar? 
Vi ska ha midsommar hemma i år med massor av mysiga vänner. Det blir ett traditionellt firande, med midsommarkrans, dans kring stången och massor av lekar, och ej att förglömma sillen...min favorit...och nubben förstås. Hur blir ert firande? håller tummarna för lite sol.

å så till dukningen....har ni bestämt er? 
Jag tänkte duka med den otroligt vackra sommarserien från Västergården, vad passar bättre än vitt och blått så här i midsommartid. Jag är egentligen ingen blå tjej, men denna gillar jag skarpt. Vill ni liksom jag duka med detta fina porslin, finns alla delarna hos oss. 


 kanna 499 kr
 potatisskål 359 kr
 saltkar 149 kr
 snapsglas 149 kr
 vas till midsommarblommorna 249 kr
 tallrikar 249 kr
sommartändstickor 39 kr
 skål till gräddfilen, finns även till sillen och gräslöken 169 kr


skål 359 kr

Söker ni någon värd/ värdinne Gåva till midsommarhelgen så har jag gjort flera fina alternativ idag, både med denna sommarserien och med vackra midsommarblomster.

Välkomna!
Kram Lina



Inga kommentarer: