söndag 18 november 2012

Kreativ Verkstad!!

 
Gokväll...
 
Tittar in som lovat denna söndagkväll..
Tänkte visa ett bildhav från dagens kreativa arbete.. Hela 60 timmar blev de tillsammans idag...
Vi känner att vi ligger i fas..så gick till och med hem en timma tidigare än vad planerat..
Hoppas vi inte får ångra det imorgon...=)
 
 
Trofevägg har skapats idag.. och oj vad vi skratta jag & Lina.. Lina spika och jag stod och styrde upp "linjer" men de tog ett tag innan Lina såg & va med på mina linjer...=)
Men bra bidde det!
 
 
Höstens favorit utser  jag Dame jeannen till!! Efter gjort The Factory och säkert utan att överdriva.. letat och inrett med iallafall minst 50st.. har dessa vackra blivit en favorit.. och de allra finaste har jag spart hem till mig...=) så ja 2012 adventsljustake blir ju självklart av dame jeanner!!!
Ett budgettips!!.. ä drick upp 4 flaskor vin... ta bort ettiketterna.. och måla ditt siffror.....
och inget amaronevin då.. då blir de ingen budget...=)
 
 
 
Vi gilla svamp och uggletemat så förra året och kände att vi kunde inte utesluta de iår..så vi kör favoriter i repris helt enkelt..=)
 
 
Töserna har drivit med mig idag... bjuder på det!
Jag är ganska skadad när det gäller detaljer och färger..  Igår fick stina måla om våran jättespegel från Pb home..det va en smal "remsa" guld i svarta ramen.. och det passade inte alls in nu där den skulle stå... så en spegel för 5000kr fick Stina måla denna list svart.. och voila så passade den in perfekt enligt chefen.. Idag packade jag upp dessa figurer.. och de skulle stå i den turkos/blå hörnan.. och en del hade aprikos rosa kläder.. Men de gick ju inte!! Så Stinis har nu målat deras kläder så de passar in...=)
 

 
 
Fina Stinis.. har som sagt fått måla och textat vackert i massor idag.. samt ramat in alla våra djurmotiv....=)
 

 
 
 
 
 
Va fler år sedan vi faktiskt hade elljusstakar i till Jul i butiken.. har inte funnit några fina.. Men i år har vi 2 fina varianter!
 
 
Ytterligare en av mina favoriter.. Tycker dessa är så fina!!
 
 
 
Vackra vackra julhängen från Walther...
 


 
Lina har skapat massa fina adventsljusstakar idag...
 
 
Vi har så fina trasmattor i skinn!! i fler färger och storlekar!!
 
 


 
Bästa Lina i full fart och skapar vackra arrangemang....
 

 
 
Min tredje favorit för dagen.. den här fluffiga ugglan.. ä bara för skön!!!!
 
 
Syster yster är oxå väldigt för ordning och reda och linjer.. det kan man se på vårt postskåp som hon skapat och fyllt med massa vackra julhängen idag.. vi får se hur länge dessa perfekta hyllor håller...=)
 
 
Mer ugglor....
 
 
By Nords Julhängen vargar, igelkottar, renar, älgar mm är helt galet vackra!
 
 
 
 
Och äntligen är de här!!! våra djurmotiv!
10 motiv finns antingen kan man köpa dem på tryckt canvas.. eller komplett med vintage ram...
 
Imorgon Måndag håller vi stängt butiken.. Men skapandet fortsätter!! hoppas vi ses på Tisdag!
ha nu en fortsatt skön söndagkväll...
Kram Ann-louise
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket habegär detta inlägg väckte!! Hoppas inte allt tar slut innan jag får chans att titta förbi... Mvh/Ulrika

Hjärterum sa...

kul Ulrika att du gillar vad vi delar med oss av.. =) kram på dig...