tisdag 10 juli 2012

Culture Nyheter!!!

Hej alla semesterfirare och alla andra.. hoppas ni njuter trots vädret...=)



Nu strömmar de in nyheter till vår Garderob... tänkte visa några av alla byxor, kjolar och shorts som kommit in... i dag fick jag även mängder av riktigt höstiga kläder... sååå fina..men dessa kommer nog upp i butiken först nästa vecka... men hinner ska jag fota och visa Er....

Ovan schyssta shorts i dusty grey 399kr



grymt sköna byxor!! materialet ä mjukaste mjukaste med flera fina detaljer har en kund precis nu i provrummet som provar dessa.. hennes ord " dessa kommer jag bo i"... 899kr


ytterligare ett par sköna baggy byxor i jeans med snygga detaljer 699kr




När dessa kom, tänkte jag de är sådana där snygga tajta jeans som jag aldrig lyckas kunna ha.. snygg tvätt lite "oljia" i materilaet och snygga skinndetaljer på bakfickorna... men till min stora förvåning så va det lite strech i.. så de satt ju hur bra som helst... blir min favvo bralla i höst!!  995kr




Snygg byxa med tuffa detaljer på bakfickorna finns i svart & grått...899kr


Haremsbyxa.. har själv aldrig ägt några men sett alla andra i det.. så när dessa
kom..var ja ju tvungen att ta hem och prova... och förstår er..hur sköna som helst ju!! 499kr
finns även i vitt...



Linnebyxa med snygga knappar framtill syns lite dåligt på bild..men ä en snygg gröngrå färg finns även i vitt 599kr


För er som gillar Culture byxa Malou är denna likvärdig... detaljerna på framfickorna är även på bakfickorna.... mycket tuff byxa och skön!! 799kr



Lite sötare haremsbyxa finns i ovanstående färger.. 499kr




Vacker kjol med fina detaljer i midja och nertill... 599kr
finns även i beigh



Söt jeanskjol 699kr


Snygg jeans i fin tvätt med resor nertill 899kr


Och i detta nu packar ja upp ytterligare snygga cargo byxor kommit i svart och grått 699kr


Ha en skön fortsatt tisdag


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm får nog komma in å prova lite =o)
Kram Helén B

Hjärterum sa...

Du är så välkommen! Helen =)