lördag 21 juli 2012

snipp, snapp , snut....

...nu var SEMESTERN slut...

Men ändå så skönt att komma in i vardagen igen när man kan tänka tillbaka på 4 fantastiska veckor med sköna stunder...fast att vädret inte alltid varit på vår sida...

Och ännu skönare är det väl när man längtar tillbaka till jobbet...ska bli roligt att träffa er alla igen och kan erkänna, det börjar faktiskt klia i fingrarna av att se allt nytt som har kommit in och att få greja och fixa och dona i butiken. Och som sagt sommaren är ju inte slut bara för att jag börjar jobba...vi kan njuta länge till vill jag hoppas iaf. och längre fram väntar hösten som har mycket roligt att erbjuda...

Bjuder här idag på några härliga sommarbilder...



 Läckert bord, som är superenkelt att göra själv...fyra hjul och en sliten europa pall...
så har ni inget för er vet ja.Jag själv ska börja på några hyllor som ska vara på vårt räcke till altanen...alltid roligt med hyllor som man kan fylla med fina ting.



Stilrent och enkelt, men ändå så smakfullt...


Middag här ikväll kanske?



 En paus i solen...


Min dröm att få stå ute och diska, får se när den blir verklighet...


Efter några dagar på Österlen är vi nu hemma igen och ska avnjuta vår sista semesterhelg hemma i lugn och ro, härligt att avsluta hemma där man trivs som allra bäst.

Hoppas att ni alla där ute har haft en underbar semester och jag hoppas att vi ses nu nästa vecka när jag nu är tillbaka i butiken.
Ut och njut av solen, idag visar den sig från sin bästa sida.

Vi ses!
Kram Lina

Inga kommentarer: