onsdag 17 april 2013

Trädgårdstomtar???


Hej på er!!
Efter en härlig weekend i Spanien så är batterierna laddade.
Något som jag såg i det Spanska trädgårdana var stora svulstiga marmor skulpturer, och började direkt tänka på vad som finns i det Svenska trädgårdana?? typ inget eller kanske en liten tomte....Jag tittade på nätet och hittade faktiskt riktigt fina trädgårdsinstalationer.


 Dessa klänningar som är gjorda på hönsnät är helt magiska. Jag tycker att det liknar dansande älvor...detta är absolut något som jag ska prova att göra.
 Helt inne, peace-märke.





Dessa fågel-matare är såå roliga..



Det här vore något i vårt körsbärsträd, en härlig trädkoja och en vacker installation. Alla blir glada, stora som små.
Har ni någon vacker installation i er trädgård då får du gärna maila mig på info@petrahallberg.se 
För jag är på jakt efter något riktigt originellt till ett arbete.
Tack för mig, och ha en skön onsdag kväll!
Kram Petra 

Inga kommentarer: