tisdag 13 augusti 2013

Formex funderingar...

Alla andra töser är uppe på Formex och jobbar för fulla muggar och jag är här hemma med min lilla tös...känns lite vemodigt att inte vara med. Har ju varit på Formex varje gång nu i flera år och det är alltid lika roligt...mycket slit och jobb men väldigt väldigt roligt och än mer inspirerande.

Jag får i stället försöka botanisera på olika bloggar och formexsidor för att få en liten inblick av formexatmosfären och sen får jag väl hålla mig till tåls tills töserna kommer hem och berättar om all inspiration och allt nytt de har köpt in inför hösten. 

Knappt så jag kan bärja mig!

Det som jag saknar allra mest är nog ändå spänningen och känslan av att se Olsson och Jensens alltid lika  fantastiska monter...idag får ni njuta av några av deras nyheter inför hösten...

 






Ha en fortsatt bra vecka
& en go kväll!
/Lina

Inga kommentarer: