fredag 14 mars 2014

Ny tös & ny kategori...

Happy Friday Friends!  

Här kommer en ny tjej och en ny kategori in på bloggen. Caroline heter jag, endel har sett mig ute i butikens vrår men har bytt till datahacker nu, så nu sitter jag på vårt lilla kontor och fixar och trixar med webbshopen. Därför kommer den nya kategorin handla mycket om vad som händer på vår webbshop, nya produkter och inspirationsbilder till alla våra produkter man kan köpa där, bra va? Vi startar upp med en liten mjukstart eftersom det är första gången jag bloggar. Jag kör en liten teaser på vad som komma skall in på webbshopen inom en snart framtid. Jag hoppas ni kan håller er med att handla, annars får ni kika in i butiken, för där har vi allt redo för hemfärd. 


I veckan kom det åtta pall från Olsson & Jensen med deras fantastiska unika möbler, så Ann-Louise ringde vår fotograf Ulrika som snabbt kom till oss för att fota allt fint som kommit. Hur vacker är inte denna spegel? 

Gammalt plåtskåp...

Vår älskade apa med fotograf. Han är våran mest uppmärksammade produkt i butiken, vi förstår inte varför...














Håll ut!! Lovar att det kommer ut nästa vecka. Slutligen vill jag bara önska alla en trevlig helg och jag håller tummarna att vårvädret håller i sig nu. I morgon är det jag och Josefin som tar hand om er i butiken, så välkomna in kära kunder! 

Inga kommentarer: