söndag 16 december 2012

Årets Tävling!! "Home Makeover" värde 15 000kr..

 
Gokväll Bloggvänner..
 
Har ni njutit av 3.e advent?
Tänkte här ikväll som utlovat presentera Årets Tävling..
 
Förra året vid denna tiden hade vi en Facebooktävling.. 5 personer fick komma till butiken dagen innan Julafton och plocka ut Julklappar för 1000kr vardera...
och inte kan vi va sämre i år!!
 
Så alla ni bloggvänner som har Facebook nu va det åter dax för Tävling!!
 
Priset!
Jag kommer hem till vinnaren och inreder ett valfritt rum med inredning från Hjärterum
(värde 15 000kr)
 
Hoppas ni gillar vinsten och är med och tävlar.. och har ni inte Facebook kanske det nu blir dax att ordna er en sida... =)
 

 
 
LYCKA TILL
Kram
Ann-louise
 
 
 
 


4 kommentarer:

Vanilj med lite rött sa...

Vilken häftig tävling...klart man vill vara med!
Gillat och delat :)
Ha en fin söndagskväll!

Kram Malin

Eva sa...

Jösses, det var ingen dålig tävling!! Spontant skulle ju vår hall behöva sig en omgång, den har inte haft vare sig tapeter eller lister på flera år, dessutom är den pyttig. Sovrummet har ju oxå en hel del att önska förstås..Oavsett vill jag vara med i utlottningen såklart :) Håller tummarotår!
ekeroth.eva@gmail.com

Anonym sa...

Flyttade till Borås för ett år sedan då jag å min kille köpte lägenhet tillsammans. Fått inordning på allt förutom vårt sovrum. Det står helt stil å vet inte vad jag vill alls.
Hade varit guld värt med att få hjälp med inredning å tips på vad som skulle passat. Söker ett ljust å öppet sovrum med lantlig känsla!
Jag har Gillat å Delat sidan på Facebook å drömmer om att få lite hjälp!
Mvh Erika Skog

Hjärterum sa...

Gokväll...=) Kul att ni gilla och deltog i tävlingen!.. hoppas ni även gilla mitt val av vinnare...=) kram på er...