måndag 31 december 2012

Vinnaren i Årets Tävling!!!

 
Fin Nyårsafton till Er alla
 
Då va det dax att presentera Vinnaren i vår tävling vi presentera 16 December..
Inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att tävlingen skulle uppskattas så..
4800 tusen delningar, 2400 tusen likes & 2135 tusen kommentarer 2315 tusen nya vänner på Facebook..
 
Tack alla för denna fantastiska respons verkligen!!
Och tack för alla era  kommentarer!!
Jag har nu läst klart alla 2315 tusen kommentarer & tävlingsbidrag..
Och jag kan konstatera att Ni är många som behöver och önskar hjälp med ert hem av olika anledningar...
Sovrummet är nog en vinnare utan att ha räknat.. Men en stor önskan från många av Er var Sovrummet och som nummer två var nog Vardagsrummet...
 
Ni kan ju tänka er hur svårt det är för mig att behöva välja endast En av alla dessa fina kommentarer..
De som värmde extra mycket, var nog alla er som önskade att Ge vinsten vidare..
Det var ju lite själva min tanke att få ge något till Er alla fina Facebookvänner, kunder, bloggläsare vart ni än befinner er i landet....
Som tack för att ni besöker oss, läser vår blogg, följer oss på Facebook och all uppskattning Ni ger oss..
 
 

    Så vem är nu då vinnaren??!!
Det blir en fin medmänniska som valt att ge vinsten vidare...
 
Så denna Nyårsafton säger jag ett stor Grattis till Celeste Auvinen som skänker vinsten vidare till Cafe Trappaner.. Ett cafe i Göteborg som varje dag hjälper våra medmännsikor som inte är lika väl lottade med att ha tak över huvudet...
Så jag hoppas verkligen de vill ta emot Gåvan.. Så blir det ett Göteborgsuppdrag för mig i början av Februari.
Självklart kommer ni alla kunna läsa och se om resultatet här på bloggen framöver...
 
                                                                        GRATTIS!!
 
Jag är ensamstående med ett barn och har det jätte tufft,men inte så tufft som dom som litar på att få värme o mat.. Cafe Trappaner!! Det är min högsta önskan är att ni skulle hjälp cafe Trappaner som hjälper alla hemlösa i Gbg varje vardag kväll med mat, dryck plus att dom direkt kan ge dom som behöver kläder o dyl.. Har precis varit och leveretat en enormt massa kläder o mat till dom i två dagar, såg då med egna ögon att dom behöver få det mer praktiskt och lite mer mys faktor i cafe´t till dom alla som bara har cafet som tillflyks ort!! Önskar detta till dom alla kalla som bor ute i denna kalla vinter skulle vara min dröm i jul!!! Detta skulle vara min jul klapp till dom!!




Tack snälla Celeste för din fina kommentar och värmande tanke..


Och tack alla Ni andra för att ni var med och tävla.. Självklart ska vi köra mer tävlingar och bli än bättre på att sprida kreativitet och inspiration under 2013



Jag önskar Er alla ett 2013 fyllt med

Galet massa kärlek,glädje & välmående..

Ta hand om varandra!!

Gott nytt år..

Önskar vi alla töser på Hjärterum


 

7 kommentarer:

Lotta sa...

Kom till rätt vinnare!Oerhört fint av Celeste!

Grattis tiil henne & Cafe Trappaner <3

Anonym sa...

Så rätt en vinst kan hamna! Och vet inte hur jag hamnade här! Gott Nytt År till alla som läser!

Pia sa...

Grattis Celeste :)
Du är en Värdig Vinnare,att Ge.... är Större än att Få <3
Grattis och Eloge till Cafe´Trappaner :)

Anonym sa...

åh vad glad jag blir när jag ser att du valt att hjälpa de på kafét att göra om. Jag har själv samlat in mkt kläder o skänkt till hemlösa o det ligger mig varmt om hjärtat. stort grattis till Celeste. Vilken fin omtanke!!!!

Anonym sa...

Den hamnade till rätt vinnare! Grattis Celeste ♥

Ellinor sa...

Bra val av vinnare!!! Massa ljus och kärlek till er❤

Anonym sa...

hej, en helt perfekt vinner, stor ikke kun at tænke på sig selv, dejligt og godt den slags som dig stadig findes ;) mvh helle fra danmark