tisdag 7 oktober 2014

Secret Garden...



Hej på er!!

För många människor är trädgården ett avslutat kapitel nu när vi går in i höstens månader, man bryr sig inte ett dugg om den då. När våren kommer då öppnas den åter upp.
 Och så har det varit för mig i många år.
Men med ett brinnande intresse för trädgård och dess betydelse så har jag också fått en ideer om att den måste vara fin även de mörka månader på året.
 Med belysning och vintergröna växter och jag kommit en bit på vägen.
Mitt nästa projekt är att få in statyer....


Ja, just det trädgårds statyer. Jag vet att låter konstigt och i  många fall är det jätte fullt.
men det kan faktiskt även bli väldigt vackert och lite spännande.
 Jag gillar när statyn blir överväxt och nästan försvinner bland buskar och träd. Lite som en "Secret garden"
Buddan skulle passa utmärkt vid min bambu.

  Det här lilla rådjuret skull oxå vara fint. Barnen skulle älska att ha ett litet kid i trädgården.

Vi får se va det kan bli.... kramar Petra

Inga kommentarer: