onsdag 15 oktober 2014

Stolar i en salig blandning....

GOD  DAG!!
Japp, då var det onsdag igen. Nu har jag många spännande projekt på gång. stylar inför en katalog-fotografering fixar showroom, höst fix i trädgårdar och förbereder  mig för en inköpsresa till kina.  Trots mycket jobb,  är jag  väldigt taggad på att fixa i hemmet och då är  det bäst att passa på för snart kan det suget vara borta.
Jag har inte riktigt bestämt hur ännu och vilken
omfattning. Här är lite bilder som jag sparat i min "hemfix"mapp.
Låt er inspireras.
 
 
 
 
   Ny färg på vägg I köket skall de bli, grön är skönt. Eller??
 Den milda, smutsiga grå gröna färgen känns bättre på nedre bilden.
En blandning blir toppen.
 
 
 Det här sättet att ha hyllor är väldigt fint och hemtrevligt. Även att använda sig av olika stolar blir både spännande och vackert.
 
 
 
 
 
 
Jo, Ja men grönt får det bli...
Ha en skön dag!!
Kram Petra
 
 

Inga kommentarer: