fredag 7 september 2012

KREATIVITET

GodKväll!!

Hos Oss är det fullt upp och mycket som händer. Flera projekt parallellt pågående och kreativitet som flödar.. :)
Vi kollegor brukar ofta påpeka för varann att dygnet faktiskt har 24h, dvs det finns alltid tid om man vill! :) Det har vi fått äta upp minsann denna veckan, en hel del nattarbete och tillvaratagande av dygnets alla timmar.. men det har lett till finfina resultat!!

Jag själv har helt och hållet ägnat mig åt att skapa det lilla extra åt våra projekt. En krog som jag håller på att fylla med fin handskriven text och en nattklubb som ska få unika tavlor...

Ni ska faktiskt få tjuvkika lite på kreativiteten som pågår.... :)

 Jag har gått loss totalt på stenciler! Det är otroligt roligt att använda.. går ju väldigt smidigt....


Listan gjorde jag idag och är ca 1x1m.. skulle jag nog vilja ha i mitt eget kök också faktiskt...

 Stort peppande väggcitat! Citat har en skön förmåga att sätta stämning och känsla till ett rum mer konkret... alltid härligt att omge sig med...


 En liten smygtitt... djur är nog stora trenden till hösten. Det var inspirationen till att jag utmanade mina photoshopkunskaper och tog mig an ett galet underbart projekt som jag lovar att ni kommer att få se mer av snart... tigern ovan är en hint...kanske hamnar den på print?? ;)


Önskar er en Härlig fredagskväll!

OBS! Än har vi REA och faktiskt flera godbitar kvar!! VÄlkomna att FYNDA!

Kramar Stina


Inga kommentarer: