söndag 16 september 2012

Pallkragar, ljung & vacker skapelse för 25 000kr

 
 
Gokväll alla söndagsfirare..
 
har bott på jobbet denna helgen därav inga inlägg...
 
Nu minsann är taken nymålade, takbelysningen är utbytt.. oj va bra ljus det blev!!
Flera nya tapeter på väggarna... nymålat och fräscht.. Trots trötter nu när man äntligen kom hem.. känns det gott att rean är borta allt är renoverat och klart.. Nu blir det städ imorgon för att på tisdag hugga tag i butiken på allvar...
 
Ovan och nedan..får ni en liten smygtitt på ett av projekten jag håller på med.. visst blev de läcker med pallkragarna på väggen?!
 
Och nedan kolla hur bra det gamla antika bordet lira i färg till tapeten...
 
 
Igår lördag beställde Lina hem massa vacker ljung och prydnadskål i härliga färger...
 
 
 
Denna här nedan är min favorit.. galet vacker variant!!
 
 
Smygtitt på vad som idag söndag har tapetserats..
 
 
 
 
Denna ovan skulle ju igentligen hem till mig på väggarna.. Men är ju mer på jobbet än hemma så får njuta av den mer här... så snygg!! blev lite över så de fick även bli en pelare i en annan del av butiken...
 
 
Även lite koffertar fick ta plats.. fick lite över på ett uppdrag..  denna kommer från Andrew Martin...
 
 
Även arkivlådorna från Andrew Martin...
 
 
Sisådär ett halvår..har jag hafte en riktigt vacker skapelse i en av förråden.. en antik historia från italien.. så vacker så vacker.. försökt få in den på en av alla årets uppdrag.. men inte känns rätt...
Så nu bestämde jag mig att trots vår ringa takhöjd på 2,15m så skulle ekipaget in!!
Med sisådär nån milliteters marginal... =) visar er en liten skymt av den nedan.. ni får komma förbi butiken och avgöra om det ä galet tokigt.. eller tokigt roligt..=) då jag själv har en förkärlek till överdimensionerade saker.. blev det valet  tokigt roligt!! så den fick sitta kvar....=)
 
 
 
Imorgon ny vecka.. ny friska tag... Bland annat ett möte med gänget på Capri collection här imorgon. om några veckor är det dax att göra deras vårkataloger.. så det ska planeras location, rekvisita, teman mm...
 
 
God söndagkväll så länge...
 
Så hoppas jag ni tittar in till oss i veckan.. och tycker till... =)
 
 


Inga kommentarer: