söndag 9 september 2012

Magkänslan säger att de blir en fin fin höst i butiken!!


Söndagkväll...
Är ni redo för en ny kreativ vecka?
Det är vi kan jag lova.Veckan som kommer ska butiken få all vår kärlek på dagtid!! krogbygge får bli kvällsarbete...
 
Nu ä de så mycket nyheter i alla förråd som bara längtar att få sin utvalda plats i butiken.. och förhoppnings vis få ett allelles nytt hem.. eller garderob..
 
Magkänslan säger allt att det blir en riktigt bra höst!!
 Jag känner mig så nöjd men mina inköp
& nya leverantörer..
 
 Och tror allt jag ska kunna hålla vad jag lovat..
Att butiken inte ska bli allt för överbelamrad med Vackra ting, utan vi fyller på allt eftersom..
Man vill ju så gärna bara visa allt vackert på en gång!!
Men vi har ju inte riktigt yta till det.. Men desto större anledning att besöka oss än oftare nu framöver!!.. Eller vår webshop.. Där kan nyheter finnas som vi inte ens hunnit ta fram i butik......
 
Nedan är lite smakprov på vad som redan hat fått komma in till butiken....


 
Nyhet för hösten är att vi kommer ha ett större sortiment med smycken och väskor!!
 
 
 
 
Vår kläd leverantör Culture levererar verkligen denna höst.. så mycket vackert!!!
 
 
 
 
 
Som vanligt fylls butiken med unika ting som ni bara Finner hos oss på Hjärterum!!
 
 
Dessa vackra lycktor är nyhet från Olsson & Jensen
 
 
Som sagt i veckan som kommer ska det fixas och grejjas tapetseras målas..Byta ut till bättre butiksbelysning... Rean försvinner allt eftersom vi hinner skapa ny ytor... Så vi hoppas på förståelse att de kommer va ett kreativt kaos/skapande hos oss denna vecka.. vi gillar kaoset.. hoppas ni oxå känner att de ä okej med lite kaos då och då...=)
 
VI HAR ÖPPET PRECIS SOM VANLIGT!! 10-18 VARJE VARDAG....
 
 
KRAM & NATTI PÅ ER ALLA...
 
 
 

Inga kommentarer: