onsdag 10 mars 2010

Onsdagar har jag gjort sen årsskiftet till min alleles egna dag, mkt lyxigt.. så de brukar börjas med sovmorgon, idag var de extra mysigt till frukost då hade jag sällskap utanför fönstret.. råddjur som oxå smaska frukost på det som huset hade att erbjuda... GLÄDJE!! så dagen kunde inte börjat bättre.. sen begav jag mig till vänga och min kära mormor som fyllde år, Där serverades det mkt god lunch och självklart tårta...
Efter det kunde jag inte hålla mig från butiken.. kollade in hur det gick för Lina & Emmy som var i källaren och förberede Ränders monter till Hem & trädgårsmässan.. hjälpte till och måla lite..
och stämde av i butikerna.. Marie har stått hela dagen och gjort massa mysiga planteringar och arrangemang... Ikväll bjuder jag på lite bilder på lite nytt som kommit in i butiken.... gokväll....








Helt juvliga bakformar, instruktion och recept medföljer från 298kr-498kr






Supersöta vasar samt hållare till strössel 98kr
Söta vasar går även hänga på vägg




Zink lampa från Ib Laursen 995kr
Vackra fågelburar 398kr/498kr
Häromdagen kom även nr 2 av vårt underbara magasin.....

Änglar, Madonnor & andra vackra föremål finns i butik...


Inga kommentarer: