tisdag 9 mars 2010

Såååå mkt nya varor...
Nu är vi gått över gränsen insåg vi idag.. Så mkt varor i butiken, så allt nytt som kommer får åka in på våra lager...annars kommer ni inte kunder plats...
Visar nedan lite smakprov på vad som kom förra veckan, bla mängder av fattigamanssilver, servetter & massa goa produkter till badet...
Denna vecka har oxå kommit mängder av nytt bla från Ib Laursen, och våra nya bakformar jätteläckra!!... Massa mysigt fråm Madley fågelhus, minivasar mm. I slutet av veckan väntas även all textil från Nyblom & kollen samt Svanefors... & hela vårbeställningen från Trendkompagniet, där vill jag lova finns det såååå mkt fint!!! tur mässan är snart, vi hoppas på god försäljning där, för som sagt nu är vi överösta med såå vackra ting.... så jag hoppas ni är sugna på lite nytt nu.. jag blir iallafall jätteinspirerad av vårt härliga väder att städa, röjja och fixa massa nytt mys hemma... så varmt välkomna in till oss töser för mängder av inspiration...

tvålar minst 6 olika dofter, vanilj, jasmin,magnolia,rosmarin, mm 39kr/st


Härliga badmuffins i flera utföranden, mjuk & len och doftar ljuvligt!!







Min absoluta favoritserie, helt underbar och samtidigt så vackra förpackningar har minst en av varje sort hemma i mitt bad.. nyhet för våren är doftljus i glasburk, samt ny fin badsaltsförpackning med skopa mm finns även strykvatten....



Fattigamanssilver vasar, krukor, lyktor, skålar i flera utföranden...


I höstas kom dessa vackra förpackningar,gjorde succe så nu åter i lager. tack för att du vaktat mitt hus, hund eller katt fyllda med supergod vaniljfudge.. perfekt present till vännen grannen som passat något av ovanstående.... 119kr


Härliga vår servetter säljer vi otroligt mkt av, kaffe, lucnh, midda & buffe i olika mönster och färger

















Inga kommentarer: