måndag 24 januari 2011

Precis kommit till butiken jag & Lina har vart iväg hela dagen och gjort iordning några showrooms för ett klädföretag.. riktigt roligt... Lovade ju uppdatera från mässan.. men min bärbara dator havererade tyvärr.. så närmsta veckan blir det tyvärr mindre inlägg från oss..tills jag köpt mig en ny...
Men massa fina bilder från Formexmässan blev det.. så det kommer så fort jag kan...
Det blir Stockholm igen för mig och Lina i helgen ska göra ytterligare ett showroom åt ett klädföretag.. riktigt roligt, vi ä inne i ett gott stim och har massa roliga jobb framför oss närmsta månaden... lovar visa bilder från de jobb jag kan visa....
imorgon ökar vi REAN på Ränder!!!! nu har vi minst 50% på allt samt 70% på alla julsaker,påsksaker samt utvalda saker... vi har fyllt på hela dagen från lagren..så välkommen att fynda massa fint...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att ni hade på en bild en fårskinnspläd,säljer ni de?

Hjärterum sa...

Gokväll.. javisst säljer vi fårskinn superfina från Gotländska får.. både långhåriga och korthåriga och det sistnämnda är även tvättbart från 1995 till 2195kr.... maila oss om du har fler frågor... info@hjarterum.net mvh ann-louise