söndag 9 oktober 2011

Laddar för en bra vecka..

Visst ä Söndag en av de bättre dagarna på veckan?!...oftast för mig innebär det den dan jag slipper ställa klockan.. även om man vaknar tidigt..så ä de så gott få vakna när man vill, även om det vankas jobb.. men man kan  ta det när man väl vaknar... känns gott att veta att som oftast är det, det enda jag saknar ibland.. är just sovmorgon.. mer än så är det inte...

Veckan som kommer bjuder på en homestyling på ett helt underbart vackert hus inför försäljning..så håll ögonen här på bloggen.. kanske just ert drömboende...

Sen har vi en familj vars jag var på konsultaiton..som var lite trångbodda... som hade världens finaste vind... helt galet sa jag, att inte njuta av denna varje dag.. i fredags åkte de på solsemester... nycklen har vi..och med fria händer flytta upp dotterns rum till vinden... lovar visa här hur det blev...

I butiken står det skapa kreativa ting på agendan för töserna.. för visst vill vi förknippas med kreativt skapande.. något som man inte finner i varje butik.. utan som gör att vi sticker ut...

& på fredag kör vi tävling igen.. missa inte!!

Njut nu av de lilla som är kvar av Söndagen... och jag hoppas ni skapar er en riktigt härlig vecka... söndagskramar...

2 kommentarer:

Therése S sa...

Vacker bild.
Ha en bra start på veckan.

hjärterum sa...

Ja visst är det vackra färger! en go vecka på dig med...=)