tisdag 10 april 2012

Pompoms


Vilken läcker grej, jag har helt snöat in på dessa läckra bollar som liknar de söta blomsterna dahlior. 
De får mig att tänka på min kära mormor och morfar, som älskade sina dahlior, 
grävde upp på hösten, vårdade dem ömt på vintern och ner i jorden igen på våren... 
och kan ni tänka er nu står några i min alldeles egna trädgård...
det är LYCKA det.

ett hav av pompoms i regnbågens alla färger


 dessa pompoms tycker jag funkar utmärkt överallt, istället för lampor över bord till en speciell dukning, i trädgården på sommarfesten som väntar, som en himmel över sängen eller varför inte hänga ett stort hav av pom poms i taket i barnrummet...och kanske tom barnen kan vara med och pyssla ihop sina egna. Skulle ni inte känna för att pyssla så har vi dessa som syns på bilden nedan till försäljning, och det bästa av allt, de är billiga också, från 49 kronor.
 Denna variant av pom pom kommer omonterad så det blir allt lite pyssel ändå, men jag kan lova att det fixar ni alla galant.
Våra fina pom poms kommer från det danska märket Miss Etoile.
Miss Etoile har allt en kvinna kan önska sig. Namnet miss Etoile är en fiktiv person, 
påhittad av Anne Lassen( en av ägarna). 
Hon bor i det glamourösa Paris, omringad av vackra och feminina detaljer. 
I deras tanke finns alltid att produkterna ska passa in i Miss Etoiles hem. 
Hennes namn Etoile betyder stjärna på franska och hon älskar allt som glittrar och glimmar.


 Är ni mer nyfikna på deras vackra och speciella grejer så gå in på deras hemsida och inspireras
 www.missetoile.dk   
hoppas att vi ses i butiken i veckan!
/Lina




Inga kommentarer: