söndag 3 februari 2013

En härlig kreativ vecka.. Överösta med Nyheter...

Ännu en vecka som som är till ända..
Helt okej med mig att tiden går fort nu! För visst längtar vi till våren!! Och all den härliga energi som den medför.. Känner att jag är stort behov av den.. Så för min del får Våren gärna komma tidigt i år....
 
I veckan kan man lugnt säga att det dröst in varor sisådär 10 pallar om dagen.. Min far har fått slita hårt denna vecka, då det är en av alla hans ansvarsuppgifter...=)
 
Även 10st vackra matsalsbord har anlänt.. 4 av dem har fått nya ägare.. några finner ni i butiken.. och en del har fått åka ner på lagret... Ni vet väl att ni alltid kan höra med oss om det är något speciellt ni söker så kan vi kanske redan har de på något av våra lager, eller kan ta hem det åt er!
Nedan smakprov på några som kom...
 
 
 
Ovan är grymt snyggt.. Finns i butiken att skåda.. Med 8 stolar till 2 på vardera sida.. Mycket trevligt att umgås runt detta bord! 12 995kr
 
 
 
Även 2 leveranser ytterligare med roliga unika möbler har anlänt.. Tur butiken kommer bli större i sommar... Men ytan hade behövts redan nu till allt roligt jag köpt in...
 
 
 
 
Massa fina utomhuskrukor i olika material, storlekar & former har jag funnit till denna säsong.. så söker ni något extra.. Så kan du säkert finna det hos oss...=)
 
 
 
Denna vecka har vi hunnit få in lite av allt det nya i butiken... Turkost, blått & grönt.. är några av de färgerna vi satsar stort på i vår & sommar...
 
 
Vårt marockanska porslin har vi en hel del hemma.. Men en riktigt storleverans hoppas vi vänta vilken dag som helst!!
 
 
Även våra populära plåtstolar har vi åter fått en stor leverans av..
Så alla modeller och färger finns nu hemma i stort antal...
 
 
Även garderoben anländer vår nyheter varje dag.. Den härliga oversize tröjan nedan kommer va en av mina favoriter i vår.. 499kr
 
 
Läckra scarfar finns nu som nyheter...
 
 
Tjejerna har även hunnit göra lite trevliga dörrkransar..
 
 
Döskallar, änglavingar peacemärken mm fortsätter stort ävn denna vår..
Oversize T-Shirten nedan för 399kr finns även med svart botten...
 
 
Butiken börjar verkligen fyllas med härliga färger & vackra ting!!
 
 
Våra unika halsband har vi fått en rejäl påfyllnad på.. svarta, vita rosa, turkos, bruna, gröna & flerfärgade 598kr 
 
 
 
 
Även vårens kläder från Culture är fylld med vackra detaljer som vanligt!!
snygga militär shortan ovan med snygga axeldetaljer 499kr
 
Nedan alla detaljer in i minsta detalj! ser ni döskalle knapparna på blusen?
 
 
Skönaste byxorna har oxå kommit i flera färger... Ser ni även de unika ljustakarna!? urläckra...
 
 
Finner ni något ni gillar så är vårt tips att inte vänta.. Snyggaste oversize tröjan nedan kom i fyra färger och tog slut alla på 2 dagar... 599kr....
 
 
Veckan har vart en rolig och kreativ vecka.. Mycket blomster för min del. även gjort en sorgdekoration åt en kund.. Ni vet väl att vi åtar oss alla slags blomsteruppdrag små som stora!!
 
 
 
Njut nu av de lilla som är kvar av veckan.. Så hoppas jag ni får en riktigt skön start på nya vecka....
 
KRAM Ann-louise....
 
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vill oxå shoppa vår kläder innan allt fint tar slut!!!!
Men när kommer det in i web shopen?
Jag väntar och längtar.......

Torparlycka sa...

Vilken underbar bildkavalkad! Vad jag önskar att jag bodde närmare, vore stammis hos er på stubinen!!! Kanske dax att starta en filial?
Kram
A

Anonym sa...

Filial håller jag verkligen med om!
Att få en butik här i Göteborg hade varit toppen bra!
Så mycket fintvsom Ni alltid har, jag hade blivit en stammas snabbt kan jag lova!

Hjärterum sa...

Gokväll på ER.. ja om dygnet hade fler timmar så hade det vart en fin fin ide.. men tills dess får de va som det är...=)
i denna stund så läggs massa nyheter in.. vi har haft mycket projekt så detta har bkivit lidande.. men snart börjar en ny tjej på heltid och ska vara ansvarig för detta.. så då ska det inte behövas påverkas om vi har mycket jobb eller inte... tack för era kommentarer...=)