onsdag 13 februari 2013

Trädgårdsbelysning!




HEJ PÅ ER!!
Jaa, nu längtar i alla fall jag efter våren, ljuset, värmen och grönskan...En sak som jag har funderat mycket över i dessa mörka tider är min belysning i trädgården.  Nu ritas och skissas det på trädgårds belysning.



Med en trädgårdsbelysning lockar du fram nya sidor och uttryck i din trädgård.



Det fungerar som en effektförstärkare och är ett bra sätt att få liv i trädgården. Trädgårdsbelysningen skall ge en stämningsfull känsla och ett vackert utseende även efter mörkrets inbrott. Vi lever ju i ett land med många månader av mörker.

 Den här Älg- lampan är ju för rolig, jag tror att den kan göra sig riktigt snygg, kanske på ett uthus,



Det kan också vara att men behöver belysa gångar, trappor eller uteplatser för få ett djup i trädgården eller fram häva nivåskillnader. I stort sett så har vi alla på tok för lite belysning i trädgården.



Min trädgård skall få ett rejält lyft med hjälp av belysning.
Hoppas ni har fått en rejäl dos inspiration. 
Nu vill ja se mer ljus i era trädgårdar..

Kram Petra


Inga kommentarer: