tisdag 1 juli 2014

En försmak av hösten...

Så här mitt i sommaren 
(svårt att ta in, men det är faktiskt mitt i) 
dimper det ner mycket höstinspiration till butikerna. 
Blev lite sugen på hösten och kikade runt på de olika leverantörerna och blev nyfiken på deras nya kataloger...för fast att man är mitt i sommaren, så finns väl en del tankar redan på hösten...och det är alltid lika roligt att se det nya...

Jag hoppas på en höst med mycket nya influenser och trender...

Det första stoppet jag gjorde var på min favorit 
Olsson Jensens sida...
jag säger bara mmm...
där fastnar man alltid för något.
Deras bilder är även väldigt vackra att kolla på.

Här kommer lite inspirationsbilder just från dem.








Gå gärna in på deras hemsida 

 Allt ni finner där kan vi självklart ta hem!


Och nu mina 5 egna favoriter från dem

 underlägg i guld eller silver
 298 kr

 grov kudde 
298 kr

 vacker sarong eller duk
398 kr

 snygg lampfot
1495 kr

 uppläggningsfat och skål
98kr respektive 119 kr

Fortsatt Trevlig kväll!
/Lina

Inga kommentarer: