tisdag 8 juli 2014

Sommar, Sommar , Sommar

Så underbart med äntligen lite sol och värme...Nu ska vi ha semester och bara ligga i hängmattan och lata oss...vet att vi säkert kommer att bli rastlösa efter ett tag, så lite får vi nog ha på agendan. Små mysiga utflycktsmål och så längtar jag efter lata dagar på stranden.

Jag har länge längtat efter att få göra dagens lunch utomhus, så prio ett för min del är att fixa till ett utekök...ganska enkelt och stilrent, med raka kanter vill jag ha. Gärna betong. 

Här är några varianter










 Lite längre ner på listan står det också en utedusch...tänk så härligt att svalka av sig i trädgården eller svabba av sig saltet efter ett bad.

Nåt sånt här hade jag tänkt




 
 Men helst av allt hade denna platsen passat mig utmärkt!


Njut av solens strålar!
Kram Lina


Inga kommentarer: