tisdag 22 juli 2014

Formex närmar sig...

...och jag ska få följa med. Det är en av de roligaste jobben på hela året, att få göra montrar och att köpa in och kolla på alla nyheter. Verkligen lycka i en mammaledigs liv.

Men måste erkänna att några små fjärilar bor allt i min mage, att åka i från min lilla snäcka så länge och för första gången, tror nog att fjärilarna kommer att bosatta sig i min mage ett tag till, men intalar mig att när jag väl når Stockholm och allt roligt jobb och jobba kompisarna tror jag att fjärilarna har lugnat sig.
Vad tror ni?

Men först ska vi njuta några veckor till av salta bad, strandhäng, grill,  krabbfiske och härligt lata dagar.

Det som är allra roligast med formex är allt nytt man får ta del av, så här kommer lite nytt från madame stoltz.

















Så detta är ett litet smakprov av allt fint vi ska kika på
uppe på mässan.

Ha en trevlig kväll och njut av solen och ljumma vindar!
Kram Lina

Inga kommentarer: