onsdag 30 juli 2014

Hemnet inspirerar!

Vart hämtar ni er inspiration? Härom dagen låg jag i Hängmattan med senaste numret av lantliv Då fastade jag för skoj skull på ett par husannonser. Så roligt att man kan hitta så mkt inspiration på så nära och lätt håll. Husannonser är fantastisk inspirationskälla, både att se hur man kan göra och få drömma sig bort. Mina ögon föll framför allt på ett hus, har aldrig gillat rött tegel men detta hus fastnade jag för. Ett hus med engelskt tegel, ett gammalt snickeri faktiskt. Det bästa av allt var helheten. Den röda tråden följde med från första trappsteget. Sådana hus ger ett speciellt lugn. Harmoniskt och tilltalande med väldigt udda och roliga detaljer, precis i min smak. Hoppas ni gillar det!
Man måste få drömma lite ibland! Varma kramar /Lina

Inga kommentarer: