torsdag 22 november 2012



Hej Alla läsare!

Nu är er det bestämt, Petras Garage öppnar upp fredagarna 7,14,21 dec klockan 10.00-18.00
Klintvägen 3, 520 10 Gällstad.
För försäljning av julgrupper, kransar och lite annat mys som hör julen till.
Här kommer lite bilder på saker som kommer att finnas.
Jag tar självklart emot beställningar både från företag och privatpersoner. 








malinmarie kommer att gästa mig fredagen den 14 december kl 16.00-18.00.
Så då bjuds det på stämningsfull sång och den stora glögg grytan står på.
Varmt Välkomna!



Är ni intreseade av pris eller har andra frågor så ring mig eller maila.

Mitt telefon nr: 0702439109
info@petrahallberg.se

Ha det gott!
kramar Petra

1 kommentar:

Luna Ek sa...

Hej! Trevlig blogg och butik ni har. Idag tog jag mig friheten att göra gratisreklam för julpyntet hos er på min blogg http://lunasblogg.net/, en trädgårdsblogg från Borås som läses av många inte minst utomlands.

Luna