måndag 5 november 2012

Moodboards, inspirationsletande & kreativt tänkande...

 
 
God Måndagkväll...
 
 
Denna måndag har helt ägnats åt att skapa moodboards, och leta inspiration.. och låta huvudet vara så kreativt de bara går. Super roligt att alla projekt bara trillar in...
Men va man inte ser är all tid det faktsikt tar att ta fram moodboards, ideer och helthetstänk, nyhetstänk.. & uppepå allt så är de helt galet olika stilar på projekten jag nu har på ingående..
Jul, industri, klassisk,svulstig,burlesk,sparsmakat,färgglatt,funkis mfl är några av de stilar som efterfrågas..
super duper skoj...
Ikväll bjuder jag på bilder som har gett mig ideer och inspiration till en del av projeketen..
Hoppas ni oxå kanske snappar upp någon ide.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Som sagt hoppas jag kunde bjuda på lite inspiration med dessa bilder..
allihopa hämtade från pinterest.. fantastiskt sida om ni frågar mig!!
 
 
Må gott tills nästa gång...
 
mÅndags Kram Ann-louise
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag måste bara fråga! Vart får du tag på sådan veckad plåt eller liknande som du sätter på väggarna i olika uppdrag du haft? Funderar på att sätta upp det bakom sängen och vill ha dendär lite rostiga, industriella känslan.

Så tacksam för svar! :)

Kram Emilia

Hjärterum sa...

hej Emillia det är en korrigerad plåt som man ofta kan se på gamla ladugårdar och skjul.. tror inte det finns någon direkt ställe att köpa denna gamla plåt.. vet att hus till hus i alingsås sålde innan.. även blocke har jag sett annonser med denna plåt.. annars är det nog och knacka på hos någon bonde och fråga om du får köpa några plåtar...=) mvh ann-louise