tisdag 6 september 2011

Shepherd


 Nu har Shepherds alla fina tofflor kommit till butiken, idag har vi nog packat upp ett hundra tal. Nyhet för i år är att vi även har fått in lite fler modeller av kängor och skor, som funkar utomhus. Och jag kan lova att har du ett par shepherd så fryser du aldrig. 


 På dessa inspirationsbilder finner ni några av alla modeller vi har fått till butiken idag, men som sagt de får ligga i källaren ett tag till, tills höstpremiären är här. Som ni också ser på bilderna har inte shepherd enbart tofflor och skor, de har även lite inredning, helt fantastiska runda kuddar i skinn och päls och otroligt vackra fårskinn.

 Underbara bilder från Shepherds inspiratonskatalog


 Ja, Nu är den här, härliga hösten, ikväll har det känts så iaf, regnet öser ner och det blåser nästan storm, men jag har det ganska skönt här inne ändå, med en kopp te, mina varma shepherd tofflor, massor tända ljus och en filt. Visst är hösten ändå mysig...?


Hoppas att ni också haft en härlig tisdagskväll!
God natt
/ Lina

2 kommentarer:

hällkulla sa...

Oj, vad fina saker ni verkar få till hösten! Blev sugen på tofflor, skor/stövlar och ett nytt skinn vore inte helt fel.... Så jag väntar visst på att er nätbutik öppnar eftersom jag bor i Finland...

PS Hälsa Ann-Louise att hennes hem är helt otroligt ljuvligt, rena drömmen! Lusläste reportaget i Tove tidningen och tittade pånytt och pånytt på bilderna, när vi förra november låg på stranden i KapVerde och idag slog det mig att googla fram Hjärtrum....Allt tar sin tid, visst! :)
Ha de gott!
Kram
Pi

hjärterum sa...

gokväll Pi va roligt att du hittat till vår blogg!! tusen tack för komplimangen om mitt hem! kan säga att mitt hem även är med i senaste vakre hjem om du vill spana in del av min uteterass. webshopen ska komme igång här sent i höst..lovar att meddela här på bloggen när den är igång... tills dess må så gott.. kram