söndag 6 november 2011

Fina Erbjudanden i Butiken kommande veckan!!!

Vilken härlig långhelg det blev.. de är vi inte vana vid... Har hunnit med så mycket som man legat efter med.. Är ni som jag som har en lång lista "att göra" och finns det något bättre när man stryker en efter en i rasande fart.. På något konstigt vis lyckas den alltid fyllas på innan den är helt färdig bara..

Är ni även som jag som bara älskar färgsättningarna på bilderna nedan.. så vackert och känns omöjligt att misslyckas med dessa färger...






 Den här familjen har verkligen gått helt loss med bockplåten..=) tycker att jag har använt mig mycket av det senaste året.. men här ligger jag nog i lä.. Tråkigt bara att man börjar se den där plåten överallt.. men inte så konstigt det är ju tusan snyggt!!


 Har även nu i helgen hunnit att halvera garderoben på skor, jackor & kläder.. och strukturerat upp det man gillar & använder.. resten få gå till bättre behövande... visst ä det gott med ordning & reda?!


 Har så grymt mycket ideer och inspiration till inredning,skyltning exponering av en klädbutik.. så ingen vore gladare än jag..om det skulle trilla in ett litet jobb på det...


           Är lite sugen på ett bio besök ikväll.. visst vore det nice med en sådan här bisalong i Borås!?


 Nästa helg är det ju dax för Julskyltning i butiken och då måste vi få lite mer plats.. så Måndag till Lördag Erbjuder vi 30% på alla våra Blommor & Planteringar.. Mängder av olivträd, ljung, cyklamen Myrsine, myrtenträd, mulenbeckia, fetbladsväxter mm



Vi har även lite höstbetonade artiklar även dessa ger vi 30% på hela veckan

Imorgon ska vi ta tag i de 4 ton kyrkljus som kom i Fredags.. Adventsljusstakar ska skapas i mängder och massa annat Julmys...


Önskar alla Söndagsläsare en riktigt mysig söndagskväll....
kram


Inga kommentarer: